Sunday 13 January 2013

PENANGAN LADA HITAM!

Atok tak tau la cu...kenapa banyak KENANGAN 'MANIS' atok terjadi kat TANDAS...KESAHnya macam ni...Atok dan kawan Atok ada la pegi makan STEAK kat STEAK HOUSE kat GOMBAK...Rasa steak tu tak la sedap sangat...dalam kategori AVERAGE je la kan...tapi SOS LADA HITAMnya memang MENYENTAP ULU HATI dan URAT KENTUT! Lepas makan memang rasa BERANGIN je badan ni...tapi memang TASTELESS le kan...nak dijadikan cite tetibe PUNDI KENCING ni rasa dah SENDAT sangat...atok pun ke bilik air kedai steak tu...Masok je tandas terus TERJAH mangkuk tandas... Bagaikan HALILINTAR MENYEMBAH BUMI...TERSENTAK kejap atok melihatkan BIJI-BIJI LADA HITAM SEKETUL-SEKETUL bertaburan dan berselerakan di lantai! Rasanya lebih dari 100 BIJI cu oi...BELEK punya BELEK mmg SAH tu BIJI LADA HITAM! Cucu fikir atok nak kencing kat situ? TAKDE maknanya cu...Atok SIMPAN bawa BALIK UMA je...Atok tak rasa biji-biji lada hitam tu dari SEORANG PEMEGANG AMANAH je ke atau dari RAMAI SHAREHOLDERS...hohoho


KALAU DIKUTIP DAN DIKUMPULKAN LADA HITAM TU...MESTI DAPAT SEMANGKUK MCM GINI...BAWA BALIK UMA CUCU KISAR KASI HALUS BUAT MASAK DAGING BLACK PAPER TAKYAH LETAK GARAM...KOMPOM LEPAS MAKAN TERENCAT SEUMUR IDOP...HOHOHO
(sumber gambau: izzeyda-info.blogspot.com)

No comments:

Post a Comment